COM ACONSEGUIR QUE ELS NOSTRES FILLS – ALUMNES
SENTEN LA LECTURA MÉS A PROP
Els videojocs, l’ordinador, la música i el cine han ocupat el temps de la lectura de molts xiquets. Hui en dia pares i mestres, ens trobem davant d’un hàndicap, conseguir que els xiquets/es lligen més llibres, contes, històries…
SENTEN LA LECTURA MÉS A PROP
Els videojocs, l’ordinador, la música i el cine han ocupat el temps de la lectura de molts xiquets. Hui en dia pares i mestres, ens trobem davant d’un hàndicap, conseguir que els xiquets/es lligen més llibres, contes, històries…
No es tracta de llegir per llegir, ni d’imposar el què nosaltres volem que lligen. Per fomentar, iniciar, anticipar-nos a què tots ells i inclòs nosaltres, pares/mares i mestres ens agrade llegir cal tenir en compte i compartir allò que realment li interessa al xiquet/a.
Però, com fer-ho?
1. En primer lloc hem de conéixer els seus gustos, preferències, temes que desperten el seu interès. (De segur que si els regalem un llibre que els agrada tenim garantida la seua lectura).
Però, com fer-ho?
1. En primer lloc hem de conéixer els seus gustos, preferències, temes que desperten el seu interès. (De segur que si els regalem un llibre que els agrada tenim garantida la seua lectura).
3. Amb aquesta tasca no sols fomentarem el gust per la lectura sinó que facilitarem i millorarem la seua comprensió lectora. És una manera d’integrar-se i que ells creguen que estan dintre del llibre, fent-se protagonistas de la història. A més a més, mentre juguem podem anar fent preguntes sobre el llibre, personatges, el desenllaç la qual cosa facilitarà la seua expressió oral.
RECORDA:
- LLEGIM JUNTS.
- GAUDIM LLEGINT.
- JUGUEM LLEGINT.
- PARLEM LLEGINT.
- COMUNIQUEM-NOS LLEGINT.
- CONEIXEM-NOS MÉS LLEGINT I COMPARTINT.
T’ATREVEIXES!!!
Eixe xiquet de la foto és molt bonic,pareix que em sona...je,je,je.
L'article és molt interessant.
Eixe xiquet de la foto és molt bonic,pareix que em sona...je,je,je.
L'article és molt interessant.
Però eixe xiquet ja sap llegir?
Segurament no, però els seus pares ja li ofereixen contes per a vaja adonant-se'n de quantes coses meravelloses pot trobar entre les fulles dels llibres.
Dóna igual que siguen fulles de paper, de tela o impermeables com les de Ferran.
Per ahí hem de començar....
L'article està molt bé i el "nano" genial.