Aquestes vacances m'he llegit un llibre de gran actualitat. Vaig anar a visitar la biblioteca de Benipeixcar amb els meus alumnes i em va cridar l'atenció el títol per la situació de l'economia en general i m'apetia llegir-lo.
Jo per sort tinc una feina que és "fixa" però per desgràcia tinc familiars, amics i gent coneguda que s'ha vist o es poden veure en aquesta situació.
Després de llegir el llibre el recomane perquè és un llibre realista que narra amb exemples pràctics quina és la situació en que es pot trobar una persona desempleada i el que és més important com afrontar-ho.
Consells,consells i com actuar. 
NO TÉ DESPERDICI, ho dic sincerament i vaig pensar que encara seria més útil fer un post recomanant-lo en el blog principal del nostre col·le. Estarà disponible en la biblioteca de Benipeixcar, a partir de demà que aniré a tornar-lo.

En la primera part del llibre ens narra el autor distintes maneres de reaccionar si perdem el nostre treball i després d'una o dues setmanes s'ha de reaccionar. Després ens dona recomanacions concretes al voltant de les rutines i actuacions que hem de fer sense caure en un negativisme que ens pot aportar poques coses. En la tercera part del llibre ens facilita moltíssims recursos per poder trobar un treball: pàgines Web,fires,periòdics... 

EL DESEMPLEAT ARA TÉ UN TREBALL: BUSCAR TREBALL.

El llibre també tracta de temes econòmics i familiars. T'aconsella que et mantingues sempre en actiu, realitzant cursos de formació, fent exercici físic, despertant-te prompte, seguir certes rutines i també tenir un espai per a l'oci.

NO DEIXEU DE LLEGIR-LO!                                                                                     





1 comentarios

  1. Anònim // 25 d’abril del 2011, a les 22:31  

    Em pareix un bon recurs per llegir i encara que esperem no perdre la feina mai, supose que també servirà per poder reflexionar i valorar allò que tenim.
    En cas de necessitat.... ja tenim alguna cosa sabuda.... molt bé